• Occitan : las colors

    Verdas verdas

    Verdas, verdas son totas mas fardas,

    Verd verd verd mon pul e mon berret

    Segur que verd es aquò que m'agrada

    Que lo meu papà es jardinièr.

     

    Rojas, rojas son totas mas fardas,

    Roge roge mon pul e mon berret

    Segur que roge es aquò que m'agrada

    Que lo meu papà es un pompièr.

     

    Blancas, blancas son totas mas fardas,

    Blanc blanc blanc mon pul e mon berret

    Segur que blanc es aquò que m'agrada

    Que lo meu papà es molinièr.

     

    Blavas, blavas son totas mas fardas,

    Blau, blau, blau mon pul e mon berret

    Segur que blau es aquò que m'agrada

    Que lo meu papà es policièr.

     

    Negras negras son totas mas fardas,

    Negre negre mon pul e mon berret

    Segur que negre es aquò que m'agrada

    Que lo meu papà es carbonièr.

     

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :